بانک در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی در قزوین:
سامانه 111 انتقال نظرات مردم به رییس جمهوری را تسهیل می کند
معاون کل نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: سامانه 111 یکی از اقداماتی است که با هدف افزایش ارتباط مردم با ریاست جمهوری راه اندازی شده است.
شناسه خبر: 95588 -
پنجشنبه 8 مهر 1395 - 16:36
مرتضی بانک در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: به وسیله سامانه 111 ارتباطات مردمی با تسهیل بیشتری انجام می شود و مردم می توانند به صورت تلفنی مشکلات و نظرات خود را با ریاست جمهوری در میان بگذارند.
معاون کل نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد: برخی از مشکلات و معضلات مردم که اضطراری است در این سامانه به سرعت رسیدگی و باقی مانده نظرات و مشکلات در یک فرصت مناسب بررسی و پیگیری میشود.
بانک، نوع فعالیت مرکز ارتباطات مردمی را بسیار تخصصی دانست و با بیان اینکه کار علمی، شاخص و با کیفیت مناسب از ویژگی های ستاد سامد است، خاطرنشان کرد: عزیزانی که در این فضا در حال انجام وظیفه هستند باید با مباحث جامعه شناسی، روانشناسی و کار علمی آشنا باشند تا کار قدرتمندی صورت پذیرد.
معاون کل نهاد ریاست جمهوری نقطه قوت سامانه 111 را استفاده از تجهیزات و نرم افزار بروز در جهت پاسخگویی بهتر به مردم عنوان کرد و گفت: این امر سبب شده تا آمار و اطلاعات به صورت دقیق و شفاف باشد.
شناسه خبر: 95588
- نهاد ریاستجمهوری
- دیدارهای داخلی
- سفرهای داخلی